torstai 14. maaliskuuta 2013

Haazde !


"haasteen tarkoitus on löytää uusi blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.


1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.



6. Ei takaisin haastamista."                                                                                        

(Kiitos SABA tämänpäiväisen tylsyyteni vähentämisestä!) 

11 asiaa minusta..

1. Asun väliaikaisesti Lahdessa ja odottelen Tampereelle paluuta..
2. (suora lainaus Michael Monroelta) Mitä enemmän tapaan ihmisiä, sitä enemmän rakastan kissaani. 
3. Oon ollu aika hukassa viimeiset puoli vuotta, eikä siksi ole tullut kirjoiteltua mitään julkisia juttuja blogiin vähään aikaan.. sorry..
4. Suomi alkaa ottaa pahasti otsalohkoon. Reissuun kiitos!
5. Ens kesälle on jo selvät sävelet; vaikka koko pirun vuodenaika tienpäällä, mutta tylsää EI tule!



6. Mun perhe ja suku on vähintäänkin "kirjava"..
7. Mun sosiaalinen elämä on päässy rappeutumaan.. Ainakin jos vertaa millaista oli vuosi sitten.
8. Rakastan mun kavereita, vaika suurimpaa osaa näkee aivan liian harvoin :( <3
9. Tällä hetkellä mun kulutetuimmat levyt on Lords of the New Church, Backyard Babies, Hellacopters ja Wildhearts.
10. Koetan epätoivoisesti saada vielä 10cm tukkaan lisää.. 
11. Unelmaduuni musta mulle olis psykologi. Vaan kun ei k.a. riitä.

Ikävä kesää. Arskat ja pussikalja, joku soittaa kitaraa.. onkin jo yö.

HAASTAJAN KYSYMYKSET MULLE;


1.noloin asia mitä oot koskaa tehny? - ei pysty listaamaan yhtä.. 
http://duanzz.blogspot.fi/

2.parhain vuosi tähän mennessä? - tasaisesti kohtalaista, mutta viime vuosi on ollut tuottoisin ja itsenäisin tähän mennessä. paljon ongelmia mutta sitäkin enemmän hauskaa.

3.suurin unelmas? - Muuttaa Lontooseen.

4.yks sun paheista? - Unirytmi päin helvettiä..en mä nuku paljoa, mutta sitäkin kummallisempiin aikoihin.

5. KAMALIN RUOKA IKINÄ? - faijan omatekoinen pasta. kaulimella tehty mattahirveys.

6.jos voisit muuttaa ihan mihin vaan, minne menisit? - Lontoo

7. opiskeletko täl hetkel, jos joo nii mitä? - Parturi-kampaajaksi, mutta nyt olen piiitkällä saikulla siitä hommasta.. syksyllä jatkuu.

8.lempi vaatekappale mikä sun kaapista löytyy? - pitkä "kaapuriepu". tod ohut neule siis.. käy melkein mihin vaan ja sen kanssa käy topit ympäri vuoden..

9.mekko vai housut? - riippuu tapauksesta ja tilaisuudesta, tietty.. arkena kummiskin housut.

10. asia tai piirre ihmisessä jota et vaan kestä? - Agressiivisuus ja hyökkäävyys.

11. lempi vuoden aika? - KESÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



MUN KYSYMYKSET HAASTETUILLE; 

1. Voiko mato kaatua?
2. Ketä/mitä rakastat eniten maailmassa?
3. Missä kaikkialla maailmankolkissa olet käynnyt?
4. Salkkarit vs. Putous?
5. Puna- vai valkoviini?
6. Oletko ikinä liftannut?
7. Seuraatko jotain bändiä/artistia?
8. Unelmaduuni?
9. Unelmaloma?
10. Titityy?
11. Tiedätkö mikä on relaskooppi?

HAASTAN KAIKKI JOTKA TÄMÄN LUKIVAT

1 kommentti: