tiistai 9. lokakuuta 2012

Tango, tango, dcb, tango, jaakko the kukko

VITTU!!! TANGO PIRATES!! DCB!! Vittusaatana!! Suomi!! 4 KEIKKAA! 1 VIIKONLOPPU!!!

Ette mimmit usko kuinka siistiä oli. Ehdottomasti PARAS viikonloppu IKINÄ. Meininki oli aivan sairas! Tarinoin nää parissa osassa, voisin muuten vaan selittää tässä tuntitolkulla kuinka jees meno oli. Täydellinen time of my life.

Torstaina 4. päivä rokkisirkus aloitti siis Jack the Roosterissa Tampereella. Mulla ääni jo oli jo valmiiks käheenä ja vähän kipeä olo, mutta päätin vaan että tätä ei voi missata. Lisäksi olin luvannut autella perjantaina fanituotepöydän kanssa.

Koukkasin läjän kavereita matkaan ja painuttiin ruusteriin. Heti ovella näkyykin Damian Cullen Bandin pääjehu Damian "takahuoneen" ovesta ja kyseisen poppoon uusi basisti Eric kittasi läheisessä pöydässä bisseä. Halihali! Mulla on ollut aivan helvetinmoinen ikävä DCB tyyppejä, viimeks nähtiin tammerfesteillä.



Pikkuhiljaa loppu porukka alkoi valua paikalle.. Se odotus oli jotain aivan törkeän kutkuttavaa. Tango Pirates on uusi bändi, mutta ei mikään pikkujuttu - laulaja Danny Fury on vaikuttanut bändeissä mm. Lords of the New Church,  Kill City Dragons, (Andy McCoy's) Shooting Gallery, Dogs D'amour. Basisti Dave Tregunna samaisissa + Sham 69. Kitarasta löytyi Timo Kaltio (Dogs D'amour, Johnny Thunders, Cheap n' Nasty).  Rummuissa Steve Grainger ja bassossa Vera Wild.



Ilman edellä mainittuja bändejä esim. Hanoi Rocksista olisi tuskin tullut ikinä mitään. Nää jätkät on vittu luoneet mun musiikkimaun, ja musiikki on mulle vittu isoin juttu ikinä! Vaikka tosiaan, Suomessa tätä ei osata arvostaa, helmiä sioille todentotta.

Joten arvatkaapa, kuinka pahasti meinasin tippua, kun Danny Fury kävelee vastaan ja esittäytyy.. Kaverit vaan nauroivat mulle kun jäin vaan tuijottamaan tyhmästi sitä jäktää ja päässä liikkuu vaan "wau. wau. oh god. it's him. fuck. wow. it's him."

Torstaina halusin vaan nauttia musiikista ja get drunk, joten kuvaaminen jäi toisille päiville.

Illan soiton tosiaan aloitti Voodoo Nights, ihan hyvä, mutta ei tullut perehdyttyä keikkaan. Olin niin vitun kikseissä, kun näki pitkästä aikaa kavereita. Seuraavana tietystikkin DCB. Ja niin sitä pompittiin ja "tanssittiin" niskat kipeäksi.

Tango Pirates veti myös hyvän keikan. Erittäin. Show loppui Method to my Madnessiin, silloin tuntui että parempaa coveria se bändi ei olisi voinut tehdä..


Ja keikan jälkeen olin niin, niin kikseissä kun sain nimmarit kaikilta. Torstaina noi tyypit tuntui vielä aivan toisen ulottovuuden staroilta, nyt naurattaa kuinka olin silloin "wow", kun ihmisiähän nekin on. Hauskoja sellaisia <3


 Danny & Damian keikan jälkeen @Rooster

Majoitin vielä pikkuiseen kämppääni 5 tyyppiä, sopu sijaa antaa.. Jatkan rundista kirjoittelua illalla, otetaan silloin käsittelyyn perjantain keikka Järvenpäässä! Meno vaan paranee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti